Személyes blogom: NORBERT.blog.hu


...

Történnek dolgok.

Dolgok, amik netre kerülnek.

Reklám


Rss

Kövesd figyelemmel a blogot és nézd elsőnek a legfrissebb bejegyzéseket, már RSS-en keresztül is! Klikk:
március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  • fakutya2: 7-13nál még oda üt egy párat a gumibottal,de minek amikor szegény már meg se tud mozdulni mert raj... (2011.06.24. 12:50) Felháborító embertelenség
  • andi_andrea: A legtobb ijen baleset azert van mert nem tartsak be a kozlekedesi szabalyokat.A es ezert tortenne... (2011.04.06. 17:37) Gyomorforgató balesetek - képek
  • Sorin (törölt): Csodasak, mind a ketten. (2009.07.07. 19:44) Katona dolog
  • Sorin (törölt): Nahyon kinos mi. (2009.07.07. 19:42) Reklám 2.
  • Sorin (törölt): Bekapta...Most mar vege minden disznosagnak. (2009.07.07. 10:26) Navracsics beadja. Fletó bekapja ?!

2007.09.24. 10:14 NORBERT

Koncertélmények

Péntek este

Rest In Peace

Jesszusom, ők akkor most fizettek, hogy fellépjenek? Na jó, nem akarok rossz lenni, de a legutolsó koncertjük óta, amin ott voltam, talán-talán visszafejlődtek. És nem is kicsit.  A szövegből semmit nem értettem, a ritmus valahogy nem illett a számok többségéhez és nemcsak, hogy zajosak, de még túl hangosak is voltak. Kár, igazán kár, tavalyi fellépésük sokkal jobban sikerült. Ahogy a Hs7-ék mondták, az a baj a mai amatőr metálegyüttesekkel, hogy nem tudják megkülönböztetni a keménységet a durvaságtól. Tény ami tény, remélem lesz még a jövőben részem jobb R.I.P. koncertben.

Heaven Street Seven

A R.I.P. után igazi megkönnyebbülés volt a kellemes indie rock-pop. Nyilván nem lehetek olyan rossz, hogy összehasonlítsam a két együttes, nincs is miért, Hs7-ék profi zenészek. Számok  rendesen kidolgozva, és ami a lényeg és nagyon tetszett, hogy ugyanolyan precizitással és odaadással előadva, mint ahogy a studiofelvételeken hallhatjuk. Koncert után, Zsolttal, a gitárossal elbeszélgettem, mondta, hogy szeretnek Romániában fellépni, és hogy eddigi egyik legkellemesebb fogadtatása az Bukarestben volt, olyan közönség előtt, amely tiszta román volt. Én voltam a felelős a fiukért így a szállásuknál aludtam és amikor másnap reggel beszélgettem velük tök jófejnek tűntek és egyáltalán nem úgy viselkedtek, mint egy világhírű együttes, pedighát a Hs7 a maga műfajában igen elismert.

Szombat este

Ordibáló Szamócák


Kettős élményekkel maradtam az "Ez az a város amelyben élek" c. koncertjük után. Kezdem a rosszal, nemtudom ki hibája, de én gyakran nem értettem a szöveget, nem volt valami tiszta a hangzás. Ami még kifogásolható, hogy számaik többsége nem eléggé pörgős, jó halgatni őket, de nehezen lehet számaikra bulizni. Tetszett, hogy régebbi számaikat feldolgozták, nem ugyanazzal léptek fel. Plusz, hogy újabb számaik tetszettek a közönségnek. Személyes kedvencem az a Weekend c. szám. Na az igen, csomó ideig eltudnám hallgatni. Meghallgatható itt. Látszott, érződött, hogy összeszökött együttesről van szó. Még ha az utobbi időben tagcserén is átmentek. Amit ötletesnek találtam az az, hogy az egész felléppésnek adott egy amolyan műsor hatást, hogy a számok közben a városról volt vetítve. Nekem tetszett a műsor. Bár nem azt mondom, hogy elégedett vagyok vele, mert van ott még mit csiszolni. És hát addig jó, amíg van miből csiszolni.

Role

Role-ról sokmindent lehet mondani, csak azt nem , hogy az ember nem érzi jól magát a koncertjükön. Tágas a repertoárjuk-többnyire feldolgozások, így biztos van legalább egy-két olyan szám amit ismersz és jót tudsz rá bulizni. Ráadásul, ha olyna szerencsés helyzetben vagy, mint én voltam, hogy a számok 90 százaléka tetszett és még jó társaság is van mellette, akkor lehetetlen, hogy Role koncert alatt ne érezd magad jól. Szombat estétől dudolgatom: "Pocsolyába léptem, sáros lett az új cipőm, hiába keféltem elhagyott a nőm"

Jövőhéten is tartom a jószokásom és akkor is koncertbeszámolóval kezdem a hetet. Szombaton Alphaville koncertre mejek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://idefigyu.blog.hu/api/trackback/id/tr38174926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boolean_333 2007.09.24. 13:32:56

hmz...szeretnek nehany dolgot helyesbiteni a rip koncerttel kapcsolatban:eloszor is mi nem metalzenekar vagyunk,a kulombseg eg es fold.igazad van,tenyleg szarabb volt mint az utobbiak de talan azert mert erre 3 orat probaltunk ami meg akkor is keves lett volna ha csak regi szamokat jatszunk.engem szemelyesen viszont ezek mellett a hangositas zavart a legjobban.olyan embert kellett volna "hangteknikusnak" rakjanak aki egy kicsit ert is hozza.nem mi tehetunk arrol hogy szarul szolt,mi csak enekeltunk,a mixert nem MI allitottuk be ugy ahogy.

NORBERT · http://norbert.blog.hu 2007.09.24. 13:48:35

Végülis igazad van mert érződött, hogy valami a hangosításnál van, vagyhát épp hogy nincs. A metalzenekart pedig ideztem a Hs7-től.

Amit remélek, hogy lesz majd még sokkal jobb R.I.P. koncertben részem, sok sikert nektek!

csempepempe 2007.09.24. 18:32:04

ehh nekem sajna nem tetszett az idei FF...
süti beállítások módosítása